Veelgestelde vragen

We begrijpen dat het online kopen van een bed een grote beslissing is. Het kan lastig zijn om zonder proefliggen de juiste keuze te maken. Daarom willen we je zo goed mogelijk helpen bij het maken van de beste keuze. Heb je vragen of twijfels? Neem dan gerust contact met ons op via ons contact formulier of via service@adorebeds.nl! We staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te begeleiden bij jouw aankoop. Misschien staat je vraag al tussen de onderstaande veelgestelde vragen – neem gerust een kijkje!

Hoe plaats ik een bestelling?

Heel eenvoudig! Voeg jouw droombed toe aan je winkelwagen. Klik vervolgens op "Volgende stap" om je e-mail en bezorgadres in te vullen. Voltooi de betaling en voilà, je bestelling is geplaatst. 

Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail van ons, zodat je weet dat alles goed is gegaan.

Waarom heb ik na enkele minuten nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Geen zorgen, dit kan een paar redenen hebben:

  • Het kan zijn dat onze mail per ongeluk in je SPAM-map is beland, check deze dus even.
  • Misschien heb je een typefout gemaakt bij het invoeren van je mailadres.
  • Bij sommige betaalmethoden kan het even duren voordat het geld is afgeschreven en wij je de bevestiging kunnen sturen. Dit varieert per betaalmethode.

Kom je er zelf niet uit? Geen probleem. Stuur ons een e-mail naar service@adorebeds.nl of laat een bericht achter via onze contact pagina en wij zorgen dat het in orde komt.

Wat gebeurd er nadat mijn bestelling is geplaatst?

Zodra wij jouw bestelling hebben verwerkt wordt deze aangemeld bij ons magazijn om deze klaar te maken voor levering. Onze transporteur neemt contact met jou op om een afspraak in te plannen op een samen overeengekomen dag en tijdstip.

Heb ik garantie op mijn Adore Bed?

Ja, op elk Adore Bed krijg je 2 jaar fabrieksgarantie. Deze garantie dekt eventuele fabricagefouten en geeft je zekerheid over de kwaliteit van je aankoop. Mocht er binnen deze periode iets mis zijn met je bed, neem dan gerust contact met ons op. We zorgen ervoor dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Wordt mijn bed gemonteerd?

Ja zeker! Onze monteurs zullen jouw nieuwe droombed direct en GRATIS monteren zodat jij er daarna meteen kan induiken. Dit zal ongeveer 30 tot 60 minuten duren.

Wordt mijn Adore Bed gratis geleverd?

Ja! Hier zijn geen extra kosten aan verbonden, net zoals de montage is ook de levering voor onze rekening! Wij leveren in heel Nederland & België, met uitzondering van de Waddeneilanden.

Kan ik een Adore Bed op maat laten maken?

Nee, dit kan nog niet. Op dit moment bieden wij de meest gangbare maten aan.

Kan mijn bestelling ook eerder dan verwacht geleverd worden?

Ja, het kan voorkomen dat jouw bestelling toch iets eerder dan verwacht geleverd kan worden. Geen zorgen, wij staan niet zomaar voor de deur. Uiteraard zal onze leveringspartner ten alle tijden een afspraak met jou inplannen.

Wat betekend "pre-order"?

Een pre-order betekent dat je een product reserveert voordat het op voorraad is. Handig, want onze bedden vliegen de deur uit! Zo ben je verzekerd van jouw droombed zodra deze beschikbaar is.

Let op: Bij elk pre-order product vermelden we de geschatte levertijd op de productpagina. Het kan wel eens voorkomen dat dit door omstandigheden toch nog iets langer duurt. Is dit het geval? Dan laten wij het je uiteraard z.s.m weten.

Waarom kan ik niet in 3 termijnen betalen met Klarna/In3?

Dat is erg vervelend. En hoe kan dat nou? Het is voor ons helaas lastig te zeggen. Zowel Klarna als In3 zijn externe partijen waar wij geen inzicht in hebben. Wij van Adore Beds mogen dit ook niet weten want dat is privacy. Jouw privacy, en die is erg belangrijk! Ons advies is om ook hierover contact te zoeken met Klarna of In3 zelf, zij kunnen jou hier verder mee helpen. Ze hebben een helpdesk, deze kun je vinden op de website van de desbetreffende aanbieder.