Slapen is nog nooit zó leuk geweest.
Wij van Adore Beds houden van slapen, jij toch ook? Begin iedere dag uitgerust en vol energie. Stap in de wereld van Adore Beds en maak een statement in jouw slaapkamer!
Vous possédez un compte ?
Connectez-vous pour payer plus vite.
Hoe plaats ik een bestelling?
Heel eenvoudig! Voeg jouw droombed toe aan je winkelwagen. Klik vervolgens op "Volgende stap" om je e-mail en bezorgadres in te vullen. Voltooi de betaling en voilà, je bestelling is geplaatst.
Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail van ons, zodat je weet dat alles goed is gegaan.
Wat gebeurd er nadat mijn bestelling is geplaatst?
Zodra wij jouw bestelling hebben verwerkt wordt deze aangemeld bij ons magazijn om deze klaar te maken voor levering. Onze transporteur neemt contact met jou op om een afspraak in te plannen op een samen overeengekomen dag en tijdstip.
Heb ik garantie op mijn Adore Bed?
Ja, op elk Adore Bed krijg je 2 jaar fabrieksgarantie. Deze garantie dekt eventuele fabricagefouten en geeft je zekerheid over de kwaliteit van je aankoop. Mocht er binnen deze periode iets mis zijn met je bed, neem dan gerust contact met ons op. We zorgen ervoor dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Wordt mijn bed gemonteerd?
Ja zeker! Onze monteurs zullen jouw nieuwe droombed direct en GRATIS monteren zodat jij er daarna meteen kan induiken. Dit zal ongeveer 60 minuten duren.
Hebben jullie een showroom?
Nee, die hebben wij niet. Wij verkopen onze Adore Beds exclusief online.
Kan ik een Adore Bed op maat laten maken?
Nee, dit kan nog niet. Op dit moment bieden wij de meest gangbare maten aan.
Waarom lukt het niet om te betalen met Klarna en/of In3?
Dat is erg vervelend. En hoe kan dat nou? Het is voor ons helaas lastig te zeggen. Zowel Klarna als In3 zijn externe partijen waar wij geen inzicht in hebben. Wij van Adore Beds mogen dit ook niet weten want dat is privacy. Jouw privacy, en die is erg belangrijk! Ons advies is om hierover contact te zoeken met Klarna of In3 zelf, zij kunnen jou hier verder mee helpen. Ze hebben een helpdesk, deze kun je vinden op de website van de desbetreffende aanbieder. Tip: soms kan het helpen om je cookies te verwijderen en de pagina opnieuw te laden!
Kan ik ook betalen bij levering?
Ja dit kan! Echter vragen wij wel om een aanbetaling van 10% van het aankoopbedrag. Kies bij de checkout betaaloptie: Cash On Delivery (CoD). Na het plaatsen van de bestelling sturen wij jou een verzoek om 10% aan te betalen. Nadat deze is voldaan zullen wij jouw bestelling verwerken en inplannen. Het openstaande bedrag dient contant of per pin, te worden betaald bij onze chauffeur.