NEEM CONTACT OP

CONTACT PAGINA

FAQ

Vragen? Bekijk hier onze "veelgestelde vragen" of neem gemakkelijk contact op met ons team via het contact formulier.

Bestellen & Betalen
Hoe plaats ik een bestelling?

Heel eenvoudig! Voeg jouw droombed toe aan je winkelwagen. Klik vervolgens op "Volgende stap" om je e-mail en bezorgadres in te vullen. Voltooi de betaling en voilà, je bestelling is geplaatst. Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail van ons, zodat je weet dat alles goed is gegaan.

Wat gebeurd er nadat mijn bestelling is geplaatst?

Zodra wij jouw bestelling hebben verwerkt, wordt deze aangemeld bij ons magazijn om deze klaar te maken voor levering. Onze transporteur neemt contact met jou op om een afspraak in te plannen op een samen overeengekomen dag en tijdstip.

Kan ik ook betalen bij levering?

Ja, dat kan! We vragen hiervoor wel een aanbetaling van 10% van het aankoopbedrag. Kies bij de checkout voor de betaaloptie: Cash On Delivery (CoD). Let op: pas nadat de aanbetaling is voldaan, gaan wij over tot de levering van jouw bed.

Het openstaande bedrag dient bij levering contant of per pin te worden betaald aan onze chauffeur. In onze bevestigingsmail staat het rekeningnummer waarop je de aanbetaling kunt voldoen. Daarnaast sturen wij binnen 24 uur (op werkdagen) een e-mail met een betaallink voor extra gemak.

Waarom lukt het niet om te betalen met Klarna en/of In3?

Lukt het betalen via Klarna en of betaalproviders als In3 niet? Neem dan contact op met de desbetreffende klantenservice van de betaalprovider. Wij van Adore Beds kunnen hier verder niets aan veranderen.

Levering & Montage
Wordt mijn bed gemonteerd?

Ja zeker! Onze monteurs zullen jouw nieuwe droombed direct en GRATIS monteren zodat jij er daarna meteen kan induiken. Dit zal ongeveer 60 minuten duren.

Hoelang duurt het voordat mijn bed wordt geleverd?

Wij doen er alles aan om jouw bed zo snel mogelijk te leveren! Als het bed op voorraad is, nemen wij doorgaans binnen 1 - 4 werkdagen contact met je op om een leverafspraak in te plannen. In veel gevallen kan dit verrassend snel gaan! We stemmen de levering in overleg af, zodat je jouw nieuwe bed zo snel mogelijk in huis hebt en kunt genieten van optimaal slaapcomfort.

Kan ik zelf een moment van levering kiezen?

Ja, dat kan! Uiteraard wel in overleg. Wij rijden dagelijks verschillende routes en proberen de levering zo goed mogelijk af te stemmen. Wanneer wij contact met je opnemen om de levering in te plannen, kun je jouw voorkeur aangeven. We doen ons best om hier rekening mee te houden en samen een geschikt moment te vinden.

Onze chauffeurs laten het vervolgens weten zodra zij onderweg zijn, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

Algemeen
Hebben jullie een showroom?

Nee, wij hebben geen fysieke showroom. Wij verkopen onze Adore Beds exclusief online. Dit stelt ons in staat om flink te besparen op kosten zoals huur, personeel en andere overheadkosten die bij een showroom komen kijken. Deze besparing geven we direct door aan onze klanten, zodat we de beste kwaliteit bedden kunnen aanbieden tegen een zo scherp mogelijke prijs. Bovendien kun je bij ons vanuit het comfort van je eigen huis bestellen, zonder dat je hiervoor een showroom hoeft te bezoeken. Zo profiteer je van topkwaliteit en een uitstekende deal!

Leveren jullie ook buiten Nederland & België?

Ja, dit is mogelijk! Voor bestellingen in andere Europese landen kun je contact met ons opnemen via service@adorebeds.nl of ons contactformulier invullen. We kijken graag samen naar de mogelijkheden. Houd er rekening mee dat verzendkosten en levertijden kunnen variëren per land.

Kan ik een Adore Bed op maat laten maken?

Nee, dit kan nog niet. Op dit moment bieden wij de meest gangbare maten aan.

Garantie
Heb ik garantie op mijn Adore Bed?

Ja, op elk Adore Bed krijg je 2 jaar fabrieksgarantie. Deze garantie dekt eventuele fabricagefouten en geeft je zekerheid over de kwaliteit van je aankoop. Mocht er binnen deze periode iets mis zijn met je bed, neem dan gerust contact met ons op via service@adorebeds.nl of via ons contactformulier. We zorgen ervoor dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.